ISBN: 9780335220328
How can Higher Education Institutions (HEIs) position themselves to be competitive in global market economies? How has widening participation affected the marketing of HEIs? What kind of … Altro …
awesomebooks.com No. 9780335220328. Costi di spedizione:2, (EUR 3.52) Details... |
ISBN: 9780335220328
How can Higher Education Institutions (HEIs) position themselves to be competitive in global market economies?How has widening participation affected the marketing of HEIs?What kind of st… Altro …
wordery.com Nr. Costi di spedizione:, , zzgl. Versandkosten., Costi di spedizione aggiuntivi Details... |
2008, ISBN: 9780335220328
edizione con copertina flessibile
Open University Press, Paperback, Auflage: 1, 216 Seiten, Publiziert: 2008-12-01T00:00:01Z, Produktgruppe: Book, 0.34 kg, Verkaufsrang: 5775102, Textbook Rental ASINs, Specialty Stores, B… Altro …
amazon.com ThriftBooks-Dallas Costi di spedizione:In Stock. Real shipping costs can differ from the ones shown here. (EUR 3.72) Details... |
2009, ISBN: 9780335220328
edizione con copertina flessibile
Softcover, 1st edition. 224 pages. 9.00x6.00x0.75 inches., New book, [ED: 1], [PU: Open University Press]
alibris.com |
ISBN: 9780335220328
Marketing Higher Education Theory and Practice Paperback New Books, Open University Press
Knetbooks.com new in stock. Costi di spedizione:plus shipping costs., Costi di spedizione aggiuntivi Details... |
ISBN: 9780335220328
How can Higher Education Institutions (HEIs) position themselves to be competitive in global market economies? How has widening participation affected the marketing of HEIs? What kind of … Altro …
ISBN: 9780335220328
How can Higher Education Institutions (HEIs) position themselves to be competitive in global market economies?How has widening participation affected the marketing of HEIs?What kind of st… Altro …
2008
ISBN: 9780335220328
edizione con copertina flessibile
Open University Press, Paperback, Auflage: 1, 216 Seiten, Publiziert: 2008-12-01T00:00:01Z, Produktgruppe: Book, 0.34 kg, Verkaufsrang: 5775102, Textbook Rental ASINs, Specialty Stores, B… Altro …
2009, ISBN: 9780335220328
edizione con copertina flessibile
Softcover, 1st edition. 224 pages. 9.00x6.00x0.75 inches., New book, [ED: 1], [PU: Open University Press]
ISBN: 9780335220328
Marketing Higher Education Theory and Practice Paperback New Books, Open University Press
Dati bibliografici del miglior libro corrispondente
Autore: | |
Titolo: | |
ISBN: |
Informazioni dettagliate del libro - Marketing higher education: Theory and Practice
EAN (ISBN-13): 9780335220328
ISBN (ISBN-10): 0335220320
Copertina flessibile
Anno di pubblicazione: 2009
Editore: Open University Press
224 Pagine
Peso: 0,340 kg
Lingua: eng/Englisch
Libro nella banca dati dal 2007-12-25T19:45:31+01:00 (Rome)
Pagina di dettaglio ultima modifica in 2023-06-08T08:59:45+02:00 (Rome)
ISBN/EAN: 0335220320
ISBN - Stili di scrittura alternativi:
0-335-22032-0, 978-0-335-22032-8
Stili di scrittura alternativi e concetti di ricerca simili:
Autore del libro : gibbs, felix
Titolo del libro: marketing, theory practice education, paul felix
Altri libri che potrebbero essere simili a questo:
Ultimo libro simile:
9781497008977 Study Resource for Maringe's Marketing Higher Education, Theory and Practice (Cram101 Textbook Reviews)
< Per archiviare...