- 5 Risultati
prezzo più basso: € 9,65, prezzo più alto: € 52,75, prezzo medio: € 23,31
1
Solid Gold Mailbox : How to Create Winning Mail Order Campaigns by One Who's Done It All by Walter H. Weintz - Walter H. Weintz
Ordina
da BetterWorldBooks.com
€ 10,47
OrdinaLink sponsorizzato
Walter H. Weintz:

Solid Gold Mailbox : How to Create Winning Mail Order Campaigns by One Who's Done It All by Walter H. Weintz - libri usati

ISBN: 9780471850267

This double cassette-book shows how to create winning mail-order campaigns. The author has produced successful mail-order campaigns for "Reader's Digest," The Republican Party, and Time/L… Altro …

used in stock. Costi di spedizione:zzgl. Versandkosten., Costi di spedizione aggiuntivi
2
The Solid Gold Mailbox: How to Create Winning Mail-Order Campaigns.By the Man Who's Done It All - Weintz, Walter H.
Ordina
da AbeBooks.com
$ 18,86
(indicativi € 16,73)
Spedizione: € 0,001
OrdinaLink sponsorizzato

Weintz, Walter H.:

The Solid Gold Mailbox: How to Create Winning Mail-Order Campaigns.By the Man Who's Done It All - copertina rigida, flessible

1987, ISBN: 0471850268

[EAN: 9780471850267], Used, good, [PU: Wiley], A+ Customer service! Satisfaction Guaranteed! Book is in Used-Good condition. Pages and cover are clean and intact. Used items may not inclu… Altro …

NOT NEW BOOK. Costi di spedizione:Free shipping. (EUR 0.00) GF Books, Inc., Hawthorne, CA, U.S.A. [64674448] [Rating: 5 (of 5)]
3
The Solid Gold Mailbox: How to Create Winning Mail Order Campaigns by the Man Who's Done It All - Weintz, Walter H.
Ordina
da amazon.de
€ 26,95
Spedizione: € 3,001
OrdinaLink sponsorizzato
Weintz, Walter H.:
The Solid Gold Mailbox: How to Create Winning Mail Order Campaigns by the Man Who's Done It All - copertina rigida, flessible

1987

ISBN: 9780471850267

John Wiley & Sons Inc, Gebundene Ausgabe, 282 Seiten, Publiziert: 1987-03-01T00:00:01Z, Produktgruppe: Buch, 1.31 kg, Handel, Branchen & Berufe, Business & Karriere, Kategorien, Bücher, I… Altro …

Costi di spedizione:Die angegebenen Versandkosten können von den tatsächlichen Kosten abweichen. (EUR 3.00)
4
The Solid Gold Mailbox: How to Create Winning Mail-Order Campaigns.By the Man Who's Done It All - Walter H. Weintz
Ordina
da AbeBooks.de
€ 9,65
Spedizione: € 11,671
OrdinaLink sponsorizzato
Walter H. Weintz:
The Solid Gold Mailbox: How to Create Winning Mail-Order Campaigns.By the Man Who's Done It All - copertina rigida, flessible

1987, ISBN: 0471850268

[EAN: 9780471850267], Gebraucht, sehr guter Zustand, [PU: Wiley & Sons, Incorporated, John], May have limited writing in cover pages. Pages are unmarked. ~ ThriftBooks: Read More, Spend L… Altro …

NOT NEW BOOK. Costi di spedizione: EUR 11.67 ThriftBooks-Atlanta, AUSTELL, GA, U.S.A. [54239244] [Rating: 5 (von 5)]
5
Ordina
da Biblio.co.uk
$ 59,08
(indicativi € 52,75)
Spedizione: € 17,441
OrdinaLink sponsorizzato
Weintz, Walter H.:
The Solid Gold Mailbox: How to Create Winning Mail-Order Campaigns...By the Man Who's Done It All - copertina rigida, flessible

ISBN: 9780471850267

Hardcover. Good. Access codes and supplements are not guaranteed with used items., 2.5

Costi di spedizione: EUR 17.44 Bonita

1Poiché alcune piattaforme non trasmettono le condizioni di spedizione e queste possono dipendere dal paese di consegna, dal prezzo di acquisto, dal peso e dalle dimensioni dell'articolo, dall'eventuale iscrizione alla piattaforma, dalla consegna diretta da parte della piattaforma o tramite un fornitore terzo (Marketplace), ecc. è possibile che le spese di spedizione indicate da eurolibro non corrispondano a quelle della piattaforma offerente.

Dati bibliografici del miglior libro corrispondente

Dettagli del libro
The Solid Gold Mailbox: How to Create Winning Mail Order Campaigns by the Man Who's Done It All

This double cassette-book shows how to create winning mail-order campaigns. The author has produced successful mail-order campaigns for Reader's Digest, The Republican Party, and Time/Life Books. He covers everything one needs to know about planning, creating, and financing profitable mail-order campaigns, including the ten commandmemts for creating successful mail-order packages, copywriting ``tricks of the trade,'' ``hot potato'' action devices, and techniques for choosing the best mailing lists. Included are many examples of Weintz's mail-order success stories from his 40 years in the business.

Informazioni dettagliate del libro - The Solid Gold Mailbox: How to Create Winning Mail Order Campaigns by the Man Who's Done It All


EAN (ISBN-13): 9780471850267
ISBN (ISBN-10): 0471850268
Copertina rigida
Anno di pubblicazione: 1987
Editore: John Wiley & Sons Inc

Libro nella banca dati dal 2007-04-11T02:42:24+02:00 (Rome)
Pagina di dettaglio ultima modifica in 2022-03-02T22:18:13+01:00 (Rome)
ISBN/EAN: 0471850268

ISBN - Stili di scrittura alternativi:
0-471-85026-8, 978-0-471-85026-7
Stili di scrittura alternativi e concetti di ricerca simili:
Autore del libro : walter, weintz
Titolo del libro: mailbox, solid gold, all, men order, done, beyond winning


< Per archiviare...