- 5 Risultati
prezzo più basso: € 1,22, prezzo più alto: € 7,07, prezzo medio: € 4,05
1
Ordina
da AbeBooks.de
€ 2,62
Spedizione: € 13,121
OrdinaLink sponsorizzato
Yoshio Itao:

Strategy & Innovation in Japanese business - edizione con copertina flessibile

2003, ISBN: 0731536967

[EAN: 9780731536962], Gebraucht, guter Zustand, [PU: Asia Pacific Press at the Australian National University], Reference|Research, Business & Economics|Foreign Exchange, Business & Econo… Altro …

  - NOT NEW BOOK Costi di spedizione: EUR 13.12 Powell's Books, Portland, OR, U.S.A. [9859] [Rating: 5 (von 5)]
2
Strategy and Innovation in Japanese Business - Ito, Yoshio
Ordina
da BetterWorldBooks.com
$ 3,95
(indicativi € 3,45)
OrdinaLink sponsorizzato

Ito, Yoshio:

Strategy and Innovation in Japanese Business - libri usati

ISBN: 9780731536962

Japanese firms once led the world in fields such as electronics and robotics. Japanese products were renowned for their reliability and quality - a success based on systematic refinement … Altro …

  - Costi di spedizione:zzgl. Versandkosten., Costi di spedizione aggiuntivi
3
Ordina
da Biblio.co.uk
$ 1,38
(indicativi € 1,22)
Spedizione: € 9,721
OrdinaLink sponsorizzato
Ito, Y:
Strategy and Innovation in Japanese Business - edizione con copertina flessibile

2003

ISBN: 9780731536962

Asia Pacific Press, 2003. This is an ex-library book and may have the usual library/used-book markings inside.This book has soft covers. In good all round condition. Please note the I… Altro …

Costi di spedizione: EUR 9.72 Anybook Ltd
4
Strategy and Innovation in Japanese Business - Yoshio Ito
Ordina
da amazon.co.uk
£ 5,46
(indicativi € 5,90)
Spedizione: € 4,801
OrdinaLink sponsorizzato
Yoshio Ito:
Strategy and Innovation in Japanese Business - edizione con copertina flessibile

2003, ISBN: 0731536967

Paperback, [EAN: 9780731536962], Asia Pacific Press, Asia Pacific Press, Book, [PU: Asia Pacific Press], 2003-09-01, Asia Pacific Press, 659986, Foreign Exchange, 268179, Professional Fin… Altro …

  - , Gebraucht Costi di spedizione:Europa Zone 1: GBP 5,48 pro Produkt.. Usually dispatched within 1-2 business days (EUR 4.80) powellsbookstore
5
Ordina
da Biblio.com
$ 8,43
(indicativi € 7,07)
Spedizione: € 12,581
OrdinaLink sponsorizzato
Yoshio Ito:
Strategy and Innovation in Japanese Business - edizione con copertina flessibile

2003, ISBN: 9780731536962

Asia Pacific Pr, 2003-09. Paperback. Good., Asia Pacific Pr, 2003-09

  - Costi di spedizione: EUR 12.58 Ergodebooks

1Poiché alcune piattaforme non trasmettono le condizioni di spedizione e queste possono dipendere dal paese di consegna, dal prezzo di acquisto, dal peso e dalle dimensioni dell'articolo, dall'eventuale iscrizione alla piattaforma, dalla consegna diretta da parte della piattaforma o tramite un fornitore terzo (Marketplace), ecc. è possibile che le spese di spedizione indicate da eurolibro non corrispondano a quelle della piattaforma offerente.

Dati bibliografici del miglior libro corrispondente

Dettagli del libro
Strategy and Innovation in Japanese Business

Japanese firms once led the world in fields such as electronics and robotics. Japanese products were renowned for their reliability and quality - a success based on systematic refinement of production processes and technological enhancement of existing products. Now Japan's economy is sluggish, and many Japanese firms are struggling. Faced with economic difficulties, Japanese managers have sought to bypass the research and development process and revisit the exhausted sources of past success. This is not a sustainable solution for the individual firms or for the economy as a whole. Japanese firms will not find success in continuing to imitate other firms' product concepts. This book discusses how the future for Japanese firms lies in strategy and innovation. The future success of Japanese firms will be based on new products and new concepts, and developing these will require improved communications networks in research and development, strategic innovation and integration, concept-oriented innovation, and a strong management-driven approach to research and development.

Informazioni dettagliate del libro - Strategy and Innovation in Japanese Business


EAN (ISBN-13): 9780731536962
ISBN (ISBN-10): 0731536967
Copertina flessibile
Anno di pubblicazione: 2003
Editore: Asia Pacific Press

Libro nella banca dati dal 2008-01-06T20:22:38+01:00 (Rome)
Pagina di dettaglio ultima modifica in 2022-12-29T11:16:21+01:00 (Rome)
ISBN/EAN: 0731536967

ISBN - Stili di scrittura alternativi:
0-7315-3696-7, 978-0-7315-3696-2
Stili di scrittura alternativi e concetti di ricerca simili:
Autore del libro : yoshio ito
Titolo del libro: business japanese


< Per archiviare...