- 5 Risultati
prezzo più basso: € 3,90, prezzo più alto: € 282,92, prezzo medio: € 159,26
1
Business-To-Business Marketing A Strategic Approach - Michael H. Morris, Leyland F. Pitt, Earl Dwight Jr. Honeycutt
Ordina
da buchfreund.de
€ 253,42
Spedizione: € 0,001
OrdinaLink sponsorizzato
Michael H. Morris, Leyland F. Pitt, Earl Dwight Jr. Honeycutt:

Business-To-Business Marketing A Strategic Approach - copertina rigida, flessible

2001, ISBN: 9780803959644

Gebunden, 564 Seiten, 260mm x 183mm x 35mm, Sprache(n): eng Thoroughly updated throughout, this much-anticipated new edition provides students with a comprehensive, state-of-the-art view … Altro …

Costi di spedizione:Versandkostenfrei innerhalb der BRD. (EUR 0.00) MARZIES Buch- und Medienhandel, 14621 Schönwalde-Glien
2
Ordina
da Biblio.co.uk
$ 4,19
(indicativi € 3,90)
Spedizione: € 5,951
OrdinaLink sponsorizzato

Morris, Michael H., Pitt, Leyland, Honeycutt, Earl Dwight:

Business-to-Business Marketing: A Strategic Approach - libri usati

ISBN: 9780803959644

SAGE Publications, Inc. Used - Good. Ships from UK in 48 hours or less (usually same day). Your purchase helps support Sri Lankan Children's Charity 'The Rainbow Centre'. Ex… Altro …

Costi di spedizione: EUR 5.95 Phatpocket Limited
3
Ordina
da alibris.co.uk
€ 4,07
OrdinaLink sponsorizzato
Morris, Michael H., Pitt, Leyland, Honeycutt, Earl Dwight:
Business-to-Business Marketing: a Strategic Approach - copertina rigida, flessible

2001

ISBN: 9780803959644

Hard cover, Gebraucht, guter Zustand, Ships from UK in 48 hours or less (usually same day). Your purchase helps support Sri Lankan Children's Charity 'The Rainbow Centre'. Ex-library, so … Altro …

Costi di spedizione:Costi di spedizione aggiuntivi Waltham Abbey, Essex, Phatpocket Limited
4
Business-To-Business Marketing: A Strategic Approach - Michael H. Morris/ Leyland Pitt/ Earl Dwight Honeycutt
Ordina
da Hugendubel.de
€ 251,99
Spedizione: € 0,001
OrdinaLink sponsorizzato
Michael H. Morris/ Leyland Pitt/ Earl Dwight Honeycutt:
Business-To-Business Marketing: A Strategic Approach - edizione con copertina flessibile

ISBN: 9780803959644

*Business-To-Business Marketing: A Strategic Approach* - Third / gebundene Ausgabe für 251.99 € / Aus dem Bereich: Bücher, Wissenschaft, Wirtschaftswissenschaft Medien > Bücher nein Buch … Altro …

Costi di spedizione:Shipping in 2 weeks, , Versandkostenfrei nach Hause oder Express-Lieferung in Ihre Buchhandlung., DE. (EUR 0.00)
5
Business-To-Business Marketing A Strategic Approach - Morris, Michael H.; Pitt, Leyland F.; Honeycutt, Earl Dwight Jr.
Ordina
da Achtung-Buecher.de
€ 282,92
Spedizione: € 0,001
OrdinaLink sponsorizzato
Morris, Michael H.; Pitt, Leyland F.; Honeycutt, Earl Dwight Jr.:
Business-To-Business Marketing A Strategic Approach - copertina rigida, flessible

2001, ISBN: 0803959648

3. Auflage Gebundene Ausgabe BUSINESS & ECONOMICS / Marketing / General, mit Schutzumschlag 11, [PU:Sage Publications, Inc.]

Costi di spedizione:Versandkostenfrei innerhalb der BRD. (EUR 0.00) MARZIES.de Buch- und Medienhandel, 14621 Schönwalde-Glien

1Poiché alcune piattaforme non trasmettono le condizioni di spedizione e queste possono dipendere dal paese di consegna, dal prezzo di acquisto, dal peso e dalle dimensioni dell'articolo, dall'eventuale iscrizione alla piattaforma, dalla consegna diretta da parte della piattaforma o tramite un fornitore terzo (Marketplace), ecc. è possibile che le spese di spedizione indicate da eurolibro non corrispondano a quelle della piattaforma offerente.

Dati bibliografici del miglior libro corrispondente

Dettagli del libro
Business-To-Business Marketing: A Strategic Approach

Thoroughly updated throughout, this much-anticipated new edition provides students with a comprehensive, state-of-the-art view of industrial marketing. With a focus on strategic thinking and acting, the authors examine the distinct challenges of the business-to-business marketplace. These include faster product and service development, shortened product life cycles, new processes for selling, distribution, and customer service, increase in entrepreneurial firms, and the need to create and sustain long-term customer relationships. Separate chapters are devoted to buying decisions, market research and analysis, and purchasing practices, including treatment of the latest technological developments in just-in-time systems, web-based procurement, and enterprise resource planning and manufacturing systems. Each chapter includes illustrations of real world marketing issues, key concepts, learning objectives, and discussion questions. An instructor's manual test with items is available.

Informazioni dettagliate del libro - Business-To-Business Marketing: A Strategic Approach


EAN (ISBN-13): 9780803959644
ISBN (ISBN-10): 0803959648
Copertina rigida
Copertina flessibile
Anno di pubblicazione: 2001
Editore: SAGE PUBN
560 Pagine
Peso: 1,129 kg
Lingua: eng/Englisch

Libro nella banca dati dal 2007-04-24T04:22:46+02:00 (Rome)
Pagina di dettaglio ultima modifica in 2023-12-04T15:34:48+01:00 (Rome)
ISBN/EAN: 0803959648

ISBN - Stili di scrittura alternativi:
0-8039-5964-8, 978-0-8039-5964-4
Stili di scrittura alternativi e concetti di ricerca simili:
Autore del libro : earl pitts, morris michael, ley michael, michael hone, leyland
Titolo del libro: strategic marketing, business business marketing, the morris approach, best business business


Altri libri che potrebbero essere simili a questo:

Ultimo libro simile:
2901473973441 Business-to-Business Marketing (Ross Brennan)


< Per archiviare...