- 5 Risultati
prezzo più basso: € 0,74, prezzo più alto: € 25,70, prezzo medio: € 7,26
1
Brand Slam : The Ultimate Hit in the Game of Marketing - Frank Delano
Ordina
da Thriftbooks.com
$ 6,76
(indicativi € 5,49)
OrdinaLink sponsorizzato
Frank Delano:

Brand Slam : The Ultimate Hit in the Game of Marketing - libri usati

ISBN: 0867308478

A wake-up call for CEOs and product managers alike, Delano debunks overwrought strategic planning and loads your bases for the chance at a brand slam hit out of the marketing ballpark. Ca… Altro …

  - used. Costi di spedizione:plus shipping costs., Costi di spedizione aggiuntivi
2
Ordina
da Biblio.co.uk
$ 1,00
(indicativi € 0,82)
Spedizione: € 5,731
OrdinaLink sponsorizzato

Frank Delano:

Brand Slam: An In-Depth Look at the Remarkable Concepts and Creative Teams Behind Some of the World's Most Ingenious Brand Recognition Campaigns - copertina rigida, flessible

ISBN: 9780867308471

Lebhar-Friedman. Hardcover. VERY GOOD. Light rubbing wear to cover, spine and page edges. Very minimal writing or notations in margins not affecting the text. Possible clean ex-library … Altro …

Costi di spedizione: EUR 5.73 Discover Books
3
Ordina
da AbeBooks.com
€ 3,55
Spedizione: € 24,431
OrdinaLink sponsorizzato
Delano, Frank:
Brand Slam: An In-Depth Look at the Remarkable Concepts and Creative Teams Behind Some of the World's Most Ingenious Brand Recognition Campaigns - libri usati

ISBN: 0867308478

[EAN: 9780867308471], Used, [PU: Lebhar-Friedman], USED; Slightly Tattered We here at Elistics have a 100% satisfaction guarentee. We also ship no later than next business day. Thank you … Altro …

  - NOT NEW BOOK. Costi di spedizione: EUR 24.43 Elistics, Anaheim, CA, U.S.A. [51643869] [Rating: 4 (of 5)]
4
Ordina
da Biblio.com
$ 1,00
(indicativi € 0,74)
Spedizione: € 10,681
OrdinaLink sponsorizzato
Frank Delano:
Brand Slam: An In-Depth Look at the Remarkable Concepts and Creative Teams Behind Some of the Worlds Most Ingenious Brand Recognition Campaigns - copertina rigida, flessible

2001, ISBN: 9780867308471

Lebhar-Friedman, 2001-04-27. Hardcover. Near Fine/Near Fine. No tears or chips to the DJ. Interior clean and bright with tight binding., Lebhar-Friedman, 2001-04-27

  - Costi di spedizione: EUR 10.68 R&R Books
5
Ordina
da Biblio.com
$ 31,63
(indicativi € 25,70)
OrdinaLink sponsorizzato
Delano, Frank:
Brand Slam: The Ultimate Hit in the Game of Marketing - libri usati

ISBN: 9780867308471

New. New Book. Fast shipping

  - Costi di spedizione:Costi di spedizione aggiuntivi allianz

1Poiché alcune piattaforme non trasmettono le condizioni di spedizione e queste possono dipendere dal paese di consegna, dal prezzo di acquisto, dal peso e dalle dimensioni dell'articolo, dall'eventuale iscrizione alla piattaforma, dalla consegna diretta da parte della piattaforma o tramite un fornitore terzo (Marketplace), ecc. è possibile che le spese di spedizione indicate da eurolibro non corrispondano a quelle della piattaforma offerente.

Dati bibliografici del miglior libro corrispondente

Dettagli del libro
Brand Slam: An In-Depth Look at the Remarkable Concepts and Creative Teams Behind Some of the Worlds Most Ingenious Brand Recognition Campaigns

A wake-up call for CEOs and product managers alike, Delano debunks overwrought strategic planning and loads your bases for the chance at a brand slam hit out of the marketing ballpark. Case studies and personal experience round out this remarkable call to action.

Informazioni dettagliate del libro - Brand Slam: An In-Depth Look at the Remarkable Concepts and Creative Teams Behind Some of the Worlds Most Ingenious Brand Recognition Campaigns


EAN (ISBN-13): 9780867308471
ISBN (ISBN-10): 0867308478
Copertina rigida
Anno di pubblicazione: 2001
Editore: Lebhar-Friedman

Libro nella banca dati dal 2008-05-18T11:45:35+02:00 (Rome)
Pagina di dettaglio ultima modifica in 2020-12-17T10:35:03+01:00 (Rome)
ISBN/EAN: 0867308478

ISBN - Stili di scrittura alternativi:
0-86730-847-8, 978-0-86730-847-1
Stili di scrittura alternativi e concetti di ricerca simili:
Titolo del libro: slam, campaign, recognition, remarkable, teams teams


< Per archiviare...