ISBN: 9783639025774
Paperback, [PU: VDM Verlag Dr. Mueller E.K.], The emergence of sensory branding enables brands to accomplish a lasting brand-consumer bond by dipping into past experiences and by creating… Altro …
BookDepository.com Costi di spedizione:Versandkostenfrei. (EUR 0.00) Details... |
ISBN: 9783639025774
Paperback, [PU: VDM Verlag Dr. Mueller e.K.], The emergence of sensory branding enables brands to accomplish a lasting brand-consumer bond by dipping into past experiences and by creating… Altro …
BookDepository.com Costi di spedizione:Versandkostenfrei. (EUR 0.00) Details... |
2008, ISBN: 9783639025774
Erscheinungsdatum: 05/2008, Medium: Taschenbuch, Einband: Kartoniert / Broschiert, Titel: Cultural Differences in Sensory Brands, Titelzusatz: Differences and Similarities in Perceptions … Altro …
Averdo.com Nr. Costi di spedizione:, Next Day, DE. (EUR 0.00) Details... |
ISBN: 9783639025774
Fnac.com : Livraison gratuite et - 5% sur tous les livres. Cultural Differences in Sensory Brands - Livre. Découvrez des nouveautés, des coups de cœur, des avis d'internautes, … Livre - L… Altro …
Fnac.com Nr. Costi di spedizione:, Le délai dépend du marchand, zzgl. Versandkosten. (EUR 8.30) Details... |
ISBN: 3639025776
Cultural Differences in Sensory Brands ab 48.99 EURO Differences and Similarities in Perceptions and Meanings of Sensory Brands Medien > Bücher, [PU: VDM Verlag Dr. Müller, Saarbrücken]
eBook.de Nr. Costi di spedizione:, , DE. (EUR 0.00) Details... |
ISBN: 9783639025774
Paperback, [PU: VDM Verlag Dr. Mueller E.K.], The emergence of sensory branding enables brands to accomplish a lasting brand-consumer bond by dipping into past experiences and by creating… Altro …
ISBN: 9783639025774
Paperback, [PU: VDM Verlag Dr. Mueller e.K.], The emergence of sensory branding enables brands to accomplish a lasting brand-consumer bond by dipping into past experiences and by creating… Altro …
2008
ISBN: 9783639025774
Erscheinungsdatum: 05/2008, Medium: Taschenbuch, Einband: Kartoniert / Broschiert, Titel: Cultural Differences in Sensory Brands, Titelzusatz: Differences and Similarities in Perceptions … Altro …
ISBN: 9783639025774
Fnac.com : Livraison gratuite et - 5% sur tous les livres. Cultural Differences in Sensory Brands - Livre. Découvrez des nouveautés, des coups de cœur, des avis d'internautes, … Livre - L… Altro …
ISBN: 3639025776
Cultural Differences in Sensory Brands ab 48.99 EURO Differences and Similarities in Perceptions and Meanings of Sensory Brands Medien > Bücher, [PU: VDM Verlag Dr. Müller, Saarbrücken]
Dati bibliografici del miglior libro corrispondente
Autore: | |
Titolo: | |
ISBN: |
Informazioni dettagliate del libro - Cultural Differences in Sensory Brands
EAN (ISBN-13): 9783639025774
ISBN (ISBN-10): 3639025776
Copertina rigida
Copertina flessibile
Anno di pubblicazione: 2008
Editore: VDM Verlag
120 Pagine
Peso: 0,197 kg
Lingua: eng/Englisch
Libro nella banca dati dal 2008-06-17T13:37:09+02:00 (Rome)
Pagina di dettaglio ultima modifica in 2022-02-17T16:33:32+01:00 (Rome)
ISBN/EAN: 3639025776
ISBN - Stili di scrittura alternativi:
3-639-02577-6, 978-3-639-02577-4
Stili di scrittura alternativi e concetti di ricerca simili:
Autore del libro : weinberger
Titolo del libro: differences
< Per archiviare...