- 5 Risultati
prezzo più basso: € 4,69, prezzo più alto: € 48,45, prezzo medio: € 33,47
1
Ordina
da Biblio.co.uk
$ 36,00
(indicativi € 33,42)
Spedizione: € 16,951
OrdinaLink sponsorizzato
Hattie, John:

Visible Learning for Teachers: Maximizing Impact on Learning - edizione con copertina flessibile

2012, ISBN: 9780415690157

London; New York: Routledge, 2012. First edition. Paperback. Small octavo in blue wrappers; illus.; 286 pp., 25 cm.; Fine copy; lightly bumped lower open corner on back cover; else fine;… Altro …

Costi di spedizione: EUR 16.95 Bibliope by Calvello Books
2
Visible Learning for Teachers - John Hattie
Ordina
da Waterstones.com
£ 31,99
(indicativi € 36,91)
OrdinaLink sponsorizzato

John Hattie:

Visible Learning for Teachers - edizione con copertina flessibile

2011, ISBN: 9780415690157

In November 2008, John Hattie's ground-breaking book Visible Learning synthesised the results of more than fifteen years research involving millions of students and represented the bigges… Altro …

Nr. 9780415690157. Costi di spedizione:, , zzgl. Versandkosten., Costi di spedizione aggiuntivi
3
Visible Learning for Teachers - John Hattie (University of Melbourne, Australia)
Ordina
da booklooker.de
€ 48,45
Spedizione: € 0,001
OrdinaLink sponsorizzato
John Hattie (University of Melbourne, Australia):
Visible Learning for Teachers - Prima edizione

2011

ISBN: 9780415690157

edizione con copertina flessibile

[ED: Kartoniert / Broschiert], [PU: Taylor & Francis], John Hattie is Professor and Director of the Melbourne Education Research Institute at the University of Melbourne, Australia and ho… Altro …

Costi di spedizione:Versandkostenfrei, Versand nach Deutschland. (EUR 0.00) Moluna GmbH
4
Visible Learning for Teachers / Maximizing Impact on Learning / John Hattie / Taschenbuch / 280 S. / Englisch / 2011 / Taylor & Francis Ltd / EAN 9780415690157 - Hattie, John (University of Melbourne, Australia)
Ordina
da booklooker.de
€ 43,90
Spedizione: € 0,001
OrdinaLink sponsorizzato
Hattie, John (University of Melbourne, Australia):
Visible Learning for Teachers / Maximizing Impact on Learning / John Hattie / Taschenbuch / 280 S. / Englisch / 2011 / Taylor & Francis Ltd / EAN 9780415690157 - edizione con copertina flessibile

2011, ISBN: 9780415690157

[ED: Taschenbuch], [PU: Taylor & Francis Ltd], DE, [SC: 0.00], Neuware, gewerbliches Angebot, 286, [GW: 529g], PayPal, [CT: Sonstiges / Sonstiges]

Costi di spedizione:Versandkostenfrei, Versand nach Deutschland. (EUR 0.00) MEOVERSA
5
Ordina
da alibris.co.uk
€ 4,69
OrdinaLink sponsorizzato
Hattie, John:
Visible Learning for Teachers - edizione con copertina flessibile

2012, ISBN: 9780415690157

Paperback, Dispatched, from the UK, within 48 hours of ordering. This book is in good condition but will show signs of previous ownership. Please expect some creasing to the spine and/or … Altro …

Costi di spedizione:Costi di spedizione aggiuntivi Gloucester, GLOS, Reuseabook

1Poiché alcune piattaforme non trasmettono le condizioni di spedizione e queste possono dipendere dal paese di consegna, dal prezzo di acquisto, dal peso e dalle dimensioni dell'articolo, dall'eventuale iscrizione alla piattaforma, dalla consegna diretta da parte della piattaforma o tramite un fornitore terzo (Marketplace), ecc. è possibile che le spese di spedizione indicate da eurolibro non corrispondano a quelle della piattaforma offerente.

Dati bibliografici del miglior libro corrispondente

Dettagli del libro
Visible Learning for Teachers

In 2008 John Hattie 's ground-breaking book Visible Learning published to wide critical acclaim. This bestselling research text synthesised the results of more than 15 years research involving millions of students and represented the biggest ever collection of evidence-based research into what actually works in schools to improve learning. Visible Learning for Teachers & Students is a follow up to that ground breaking research aimed at students, training and practicing teachers, and explains how to apply the principles of Visible Learning to any classroom anywhere in the world. Hattie contextualises his own research and offers practical guidance to the successful implementation of visible learning and visible teaching in the classroom. This holy grail (TES 2008) of teaching covers numerous areas of learning activity including pupil motivation, curriculum, meta-cognitive strategies, behaviour, teaching strategies, and classroom management.

Informazioni dettagliate del libro - Visible Learning for Teachers


EAN (ISBN-13): 9780415690157
ISBN (ISBN-10): 0415690153
Copertina rigida
Copertina flessibile
Anno di pubblicazione: 2011
Editore: Taylor & Francis Ltd
10 Pagine
Peso: 0,535 kg
Lingua: Englisch

Libro nella banca dati dal 2007-09-20T21:26:12+02:00 (Rome)
Pagina di dettaglio ultima modifica in 2024-02-13T20:51:24+01:00 (Rome)
ISBN/EAN: 9780415690157

ISBN - Stili di scrittura alternativi:
0-415-69015-3, 978-0-415-69015-7
Stili di scrittura alternativi e concetti di ricerca simili:
Autore del libro : john hattie, hatt, alfred, john most, taylor, frame, grupp
Titolo del libro: teacher, visible learning for teachers maximizing impact learning, wörterverzeichnis konversationsbuch, hattie, bildfolien learning, learning from the least, learning how ask, kulturgeschichte mittelalters


< Per archiviare...