- 2 Risultati
prezzo più basso: € 24,95, prezzo più alto: € 1.350,24, prezzo medio: € 687,60
1
Ordina
da
(indicativi € 24,95)
OrdinaLink sponsorizzato
Chen, Jim X.; Chen, Chunyang:

Foundations of 3D Graphics Programming: Using Jogl and Java3d - edizione con copertina flessibile

2009, ISBN: 1848822006, Lieferbar binnen 4-6 Wochen Costi di spedizione:Versandkostenfrei innerhalb der BRD

Internationaler Buchtitel. In englischer Sprache. Verlag: SPRINGER VERLAG GMBH, 416 Seiten, L=189mm, B=246mm, H=22mm, Gew.=739gr, [GR: 26320 - TB/Informatik], [SW: - Computers - Language… Altro …

Lieferbar binnen 4-6 Wochen (Besorgungstitel) Costi di spedizione:Versandkostenfrei innerhalb der BRD Buchgeier.com
2
Foundations of 3D Graphics Programming: Using Jogl and Java3d - Jim X. Chen, Chunyang Chen
Ordina
da amazon.co.uk
£ 999,11
(indicativi € 1.350,24)
Spedizione: € 6,751
OrdinaLink sponsorizzato

Jim X. Chen, Chunyang Chen:

Foundations of 3D Graphics Programming: Using Jogl and Java3d - edizione con copertina flessibile

ISBN: 1848822006

Perfect Paperback, [EAN: 9781848822009], Springer Verlag Gmbh, Springer Verlag Gmbh, Book, [PU: Springer Verlag Gmbh], Springer Verlag Gmbh, 14160001, Graphics & Multimedia, 269678, Progr… Altro …

  - Gebraucht Costi di spedizione:Europa Zone 1: GBP 5,48 pro Produkt. (EUR 6.75) -Daily Deal-

1Poiché alcune piattaforme non trasmettono le condizioni di spedizione e queste possono dipendere dal paese di consegna, dal prezzo di acquisto, dal peso e dalle dimensioni dell'articolo, dall'eventuale iscrizione alla piattaforma, dalla consegna diretta da parte della piattaforma o tramite un fornitore terzo (Marketplace), ecc. è possibile che le spese di spedizione indicate da eurolibro non corrispondano a quelle della piattaforma offerente.

Dati bibliografici del miglior libro corrispondente

Dettagli del libro
Foundations of 3D Graphics Programming: Using Jogl and Java3d

The second edition of this successful text includes 3 new chapters as well as being thoroughly updated and enhanced throughout. Features: (1) Presents a shortcut to 3D graphics theory, and serves as a concise guide to both theory and programming, (2) Covers JOGL, a vehicle of 3D graphics programming in Java, (3) The 3 new chapters cover Vertex and Pixel Shader, Cg in JOGL Programming and an Introduction to 3D Graphics Games, (4) Provides a new appendix for Basic Mathematics for 3D Graphics, (5) Incorporates numerous practical examples and exercises, (6) Introduces and describes Java3D, a shortcut to high-level 3D graphics APIs in Java, (7) Provides readers with comprehensive samples in JOGL and Java3D, (8) Offers a supplementary website with updates, sample programs, figures and instructions for setting up the OpenGL programming environment. Written by two leaders in 3D graphics, virtual experience and statistical data visualization, this text/reference is a comprehensive, yet concise volume intended for software developers, students and scientists. TOC:Introduction.- Transformation and Viewing.- Color and Lighting.- Blending and Texture Mapping.- Curved Models.- Vertex Shading, Pixel Shading and Parallel Processing.- Cg Programming.- Programming in Java3D.- Advanced Topics.- Appendix A: Basic Mathematics for 3D Computer Graphics.

Informazioni dettagliate del libro - Foundations of 3D Graphics Programming: Using Jogl and Java3d


EAN (ISBN-13): 9781848822009
ISBN (ISBN-10): 1848822006
Copertina flessibile
Anno di pubblicazione: 2009
Editore: SPRINGER VERLAG GMBH
416 Pagine
Peso: 0,739 kg
Lingua: eng/Englisch

Libro nella banca dati dal 2012-02-29T12:44:35+01:00 (Rome)
Pagina di dettaglio ultima modifica in 2015-10-08T01:45:28+02:00 (Rome)
ISBN/EAN: 9781848822009

ISBN - Stili di scrittura alternativi:
1-84882-200-6, 978-1-84882-200-9


< Per archiviare...