- 5 Risultati
prezzo più basso: € 16,00, prezzo più alto: € 109,99, prezzo medio: € 64,38
1
Chinese Entrepreneurship: A Social Capital Approach Peter J. Peverelli Author
Ordina
da BarnesandNoble.com
€ 109,99
OrdinaLink sponsorizzato

Chinese Entrepreneurship: A Social Capital Approach Peter J. Peverelli Author - nuovo libro

ISBN: 9783642282058

Entrepreneurship is hot. China is hot. Combining these two concepts could therefore be a dangerous act, as it may cause overheating. Chinese entrepreneurs are indeed the subject of a rapi… Altro …

new in stock. Costi di spedizione:zzgl. Versandkosten., Costi di spedizione aggiuntivi
2
Chinese Entrepreneurship - Peter J. Peverelli Jiwen Song
Ordina
da booklooker.de
€ 91,95
Spedizione: € 0,001
OrdinaLink sponsorizzato

Peter J. Peverelli Jiwen Song:

Chinese Entrepreneurship - Prima edizione

2012, ISBN: 9783642282058

edizione con copertina rigida

[ED: Gebunden], [PU: Springer Berlin Heidelberg], Dieser Artikel ist ein Print on Demand Artikel und wird nach Ihrer Bestellung fuer Sie gedruckt. It applies a new method of social networ… Altro …

Costi di spedizione:Versandkostenfrei, Versand nach Deutschland. (EUR 0.00) Moluna GmbH
3
Ordina
da ZVAB.com
€ 16,00
Spedizione: € 3,001
OrdinaLink sponsorizzato
Peverelli, Peter J.; Jiwen Song:
Chinese Entrepreneurship. A Social Capital Approach. - copertina rigida, flessible

2012

ISBN: 3642282059

[EAN: 9783642282058], [SC: 3.0], [PU: Berlin, Springer.], XIV, 172 p. Hardcover. Versand aus Deutschland / We dispatch from Germany via Air Mail. Einband bestoßen, daher Mängelexemplar ge… Altro …

Costi di spedizione: EUR 3.00 Antiquariat im Hufelandhaus GmbH vormals Lange & Springer, Berlin, Germany [2726420] [Rating: 5 (von 5)]
4
Ordina
da AbeBooks.de
€ 16,00
Spedizione: € 3,001
OrdinaLink sponsorizzato
Peverelli, Peter J.; Jiwen Song:
Chinese Entrepreneurship. A Social Capital Approach. - copertina rigida, flessible

2012, ISBN: 3642282059

[EAN: 9783642282058], [PU: Berlin, Springer.], XIV, 172 p. Hardcover. Versand aus Deutschland / We dispatch from Germany via Air Mail. Einband bestoßen, daher Mängelexemplar gestempelt, s… Altro …

Costi di spedizione: EUR 3.00 Antiquariat im Hufelandhaus GmbH vormals Lange & Springer, Berlin, Germany [2726420] [Rating: 5 (von 5)]
5
Ordina
da Biblio.co.uk
$ 96,22
(indicativi € 87,94)
Spedizione: € 12,161
OrdinaLink sponsorizzato
Peverelli, Peter J.:
Chinese Entrepreneurship: A Social Capital Approach - copertina rigida, flessible

ISBN: 9783642282058

hardcover. Good. Access codes and supplements are not guaranteed with used items. May be an ex-library book., 2.5

Costi di spedizione: EUR 12.16 Bonita

1Poiché alcune piattaforme non trasmettono le condizioni di spedizione e queste possono dipendere dal paese di consegna, dal prezzo di acquisto, dal peso e dalle dimensioni dell'articolo, dall'eventuale iscrizione alla piattaforma, dalla consegna diretta da parte della piattaforma o tramite un fornitore terzo (Marketplace), ecc. è possibile che le spese di spedizione indicate da eurolibro non corrispondano a quelle della piattaforma offerente.

Dati bibliografici del miglior libro corrispondente

Dettagli del libro
Chinese Entrepreneurship: A Social Capital Approach Peter J. Peverelli Author

Entrepreneurship is hot. China is hot. Combining these two concepts could therefore be a dangerous act, as it may cause overheating. Chinese entrepreneurs are indeed the subject of a rapidly growing body of literature, academic and popular. However, the bulk of it tends to focus on a few aspects. There are the biographies of ‘famous’ entrepreneurs. While informative, these are usually of a non-academic nature. Academic studies tend to focus on the political and economic environment in which present day Chinese entrepreneurs have to operate. Both types of publications slight the entrepreneurial identity. This study aims at filling this gap with its core question: why do some people become entrepreneurs? The authors have analysed the life stories of a number of Chinese private entrepreneurs to reveal how the entrepreneurial identity of each of them has emerged at the cross section of an number of other identities. This book therefore contributes to a better understanding of Chinese entrepreneurship and the study of entrepreneurship in

Informazioni dettagliate del libro - Chinese Entrepreneurship: A Social Capital Approach Peter J. Peverelli Author


EAN (ISBN-13): 9783642282058
ISBN (ISBN-10): 3642282059
Copertina rigida
Anno di pubblicazione: 2012
Editore: Springer Berlin Heidelberg Core >2
172 Pagine
Peso: 0,426 kg
Lingua: Englisch

Libro nella banca dati dal 2009-06-11T22:30:46+02:00 (Rome)
Pagina di dettaglio ultima modifica in 2024-03-13T10:42:07+01:00 (Rome)
ISBN/EAN: 9783642282058

ISBN - Stili di scrittura alternativi:
3-642-28205-9, 978-3-642-28205-8
Stili di scrittura alternativi e concetti di ricerca simili:
Autore del libro : song, springer berlin heidelberg, peverelli
Titolo del libro: chinese, social entrepreneurship, song buch, social capital


Dati dell'editore

Autore: Peter J. Peverelli; Jiwen Song
Titolo: Chinese Entrepreneurship - A Social Capital Approach
Editore: Springer; Springer Berlin
174 Pagine
Anno di pubblicazione: 2012-05-26
Berlin; Heidelberg; DE
Stampato / Fatto in
Peso: 0,454 kg
Lingua: Inglese
106,99 € (DE)
109,99 € (AT)
118,00 CHF (CH)
POD
XIV, 174 p.

BB; Entrepreneurship; Hardcover, Softcover / Wirtschaft/Betriebswirtschaft; Unternehmertum / Start-ups; Verstehen; Management; Case Study; Chinese Entrepreneurs; Social Capital; Social Intergration Theory; Social Network Analysis; Entrepreneurship; BC; EA

Defining the problem.- Introduction.- Theory.- The environment of chinese entrepreneurs.- Case histories.- Real estate entrepreneur Wang.- Textile spin-off Niu.-  LangLib - an online English study community.- Home renovator Cheng.- Migrant talor Yuan.- Restaurant entrepreneur Mr. B.- Less successful entrepreneur Meng.- Elements of entrepreneurial identity.- Family.- Home region.-  Friends.- Government.- Conclusions.- Acknowledgements.- References.- Index.

< Per archiviare...