- 5 Risultati
prezzo più basso: € 61,23, prezzo più alto: € 85,59, prezzo medio: € 73,61
1
The Social Web in the Hotel Industry : The Impact of the Social Web on the Information Process of German Hotel Guests - Anna-Lena Jager
Ordina
da hive.co.uk
£ 59,49
(indicativi € 67,91)
OrdinaLink sponsorizzato
Anna-Lena Jager:

The Social Web in the Hotel Industry : The Impact of the Social Web on the Information Process of German Hotel Guests - nuovo libro

ISBN: 9783658045449

The social web is defined as the social part of the Internet that enables (personally unknown) people to socially interact with each other in order to cherish friendships and make new acq… Altro …

No. 9783658045449. Costi di spedizione:Instock, Despatched same working day before 3pm, zzgl. Versandkosten., Costi di spedizione aggiuntivi
2
The Social Web in the Hotel Industry - Nadine Chehimi
Ordina
da Springer.com
€ 67,82
OrdinaLink sponsorizzato

Nadine Chehimi:

The Social Web in the Hotel Industry - nuovo libro

ISBN: 9783658045449

The social web is defined as the social part of the Internet that enables (personally unknown) people to socially interact with each other in order to cherish friendships and make new acq… Altro …

new in stock. Costi di spedizione:zzgl. Versandkosten., Costi di spedizione aggiuntivi
3
The Social Web in the Hotel Industry - Nadine Chehimi
Ordina
da eBook.de
€ 85,49
Spedizione: € 0,001
OrdinaLink sponsorizzato
Nadine Chehimi:
The Social Web in the Hotel Industry - nuovo libro

ISBN: 9783658045449

The Social Web in the Hotel Industry - The Impact of the Social Web on the Information Process of German Hotel Guests: ab 85.49 € eBooks > Wirtschaft Gabler Betriebswirt.-Vlg eBook als pd… Altro …

Costi di spedizione:in stock, , , DE. (EUR 0.00)
4
The Social Web in the Hotel Industry - Nadine Chehimi
Ordina
da lehmanns.de
€ 85,59
Spedizione: € 0,001
OrdinaLink sponsorizzato
Nadine Chehimi:
The Social Web in the Hotel Industry - nuovo libro

2013, ISBN: 9783658045449

The Impact of the Social Web on the Information Process of German Hotel Guests, eBooks, eBook Download (PDF), 2014, [PU: Springer Fachmedien Wiesbaden GmbH], Springer Fachmedien Wiesbaden… Altro …

Costi di spedizione:Download sofort lieferbar. (EUR 0.00)
5
The Social Web in the Hotel Industry - Nadine Chehimi
Ordina
da Springer.com
£ 53,99
(indicativi € 61,23)
OrdinaLink sponsorizzato
Nadine Chehimi:
The Social Web in the Hotel Industry - nuovo libro

ISBN: 9783658045449

Business and Management; Business and Management, general; Marketing; Market Research/Competitive Intelligence The German hotel market, The social web, Tourist information search Books eB… Altro …

  - Costi di spedizione:zzgl. Versandkosten., Costi di spedizione aggiuntivi

1Poiché alcune piattaforme non trasmettono le condizioni di spedizione e queste possono dipendere dal paese di consegna, dal prezzo di acquisto, dal peso e dalle dimensioni dell'articolo, dall'eventuale iscrizione alla piattaforma, dalla consegna diretta da parte della piattaforma o tramite un fornitore terzo (Marketplace), ecc. è possibile che le spese di spedizione indicate da eurolibro non corrispondano a quelle della piattaforma offerente.

Dati bibliografici del miglior libro corrispondente

Dettagli del libro

Informazioni dettagliate del libro - The Social Web in the Hotel Industry


EAN (ISBN-13): 9783658045449
Anno di pubblicazione: 2014
Editore: Springer Fachmedien Wiesbaden GmbH

Libro nella banca dati dal 2014-01-31T06:43:23+01:00 (Rome)
Pagina di dettaglio ultima modifica in 2023-10-05T16:18:15+02:00 (Rome)
ISBN/EAN: 9783658045449

ISBN - Stili di scrittura alternativi:
978-3-658-04544-9
Stili di scrittura alternativi e concetti di ricerca simili:
Autore del libro : nadine
Titolo del libro: social web, hotel, indus, the web, hot


Dati dell'editore

Autore: Nadine Chehimi
Titolo: The Social Web in the Hotel Industry - The Impact of the Social Web on the Information Process of German Hotel Guests
Editore: Springer Gabler; Springer Fachmedien Wiesbaden GmbH
183 Pagine
Anno di pubblicazione: 2013-12-02
Wiesbaden; DE
Stampato / Fatto in
Lingua: Inglese
53,49 € (DE)
55,00 € (AT)
59,00 CHF (CH)
Available
XXIV, 183 p. 79 illus.

EA; E107; eBook; Nonbooks, PBS / Wirtschaft/Management; Betriebswirtschaft und Management; Verstehen; The German hotel market; The social web; Tourist information search; C; Business and Management, general; Marketing; Market Research/Competitive Intelligence; Business and Management; Marketing; Market Research and Competitive Intelligence; Business and Management; Marketing und Vertrieb; Marktforschung; BC

The social web is defined as the social part of the Internet that enables (personally unknown) people to socially interact with each other in order to cherish friendships and make new acquaintances. The social web’s current significance exceeds this initial focus, by also encompassing corporate and commercial activities. Nadine Chehimi examines to what extent the social web influences the information process of German hotel guests. In addition to the presentation of the social web’s development and current state of use, general and tourist information processes as well as the German hotel market are described. With the help of a standardized guest survey, the author presents the exact role the social web currently plays in the tourist information search.    ContentsThe social webTourist information searchThe German hotel market  Target GroupsLecturers and students of marketing, communication and tourismHoteliers and marketing specialists The AuthorNadine Chehimi is currently working as project manager for Customer Relationship Management for a hotel chain.

Altri libri che potrebbero essere simili a questo:

Ultimo libro simile:
9783658045432 The Social Web in the Hotel Industry by Nadine Chehimi Paperback | Indigo Chapters (Nadine Chehimi)


< Per archiviare...