2010, ISBN: 9780253222015
What is the role of the media in Africa? How do they work? How do theyinteract with global media? How do they reflect and express local culture?Incorporating both African and internationa… Altro …
Orellfuessli.ch Nr. 19247463. Costi di spedizione:Lieferzeiten außerhalb der Schweiz 3 bis 21 Werktage, , Versandfertig innert 6 - 9 Werktagen, zzgl. Versandkosten. (EUR 16.78) Details... |
ISBN: 9780253222015
What is the role of the media in Africa? How do they work? How do theyinteract with global media? How do they reflect and express local culture?Incorporating both African and internationa… Altro …
Orellfuessli.ch Nr. A1010284461. Costi di spedizione:Lieferzeiten außerhalb der Schweiz 3 bis 21 Werktage, , Versandfertig innert 6 - 9 Werktagen, zzgl. Versandkosten. (EUR 17.67) Details... |
ISBN: 9780253222015
What is the role of the media in Africa? How do they work? How do theyinteract with global media? How do they reflect and express local culture?Incorporating both African and internationa… Altro …
Thalia.de No. 19247463. Costi di spedizione:, Lieferbar in 1 - 2 Wochen, DE. (EUR 0.00) Details... |
ISBN: 9780253222015
What is the role of the media in Africa? How do they work? How do theyinteract with global media? How do they reflect and express local culture?Incorporating both African and internationa… Altro …
BetterWorldBooks.com used in stock. Costi di spedizione:zzgl. Versandkosten., Costi di spedizione aggiuntivi Details... |
2010, ISBN: 9780253222015
Softcover, Buch, [PU: Indiana University Press]
lehmanns.de Costi di spedizione:Versand in 10-15 Tagen, , Versandkostenfrei innerhalb der BRD (EUR 0.00) Details... |
2010, ISBN: 9780253222015
What is the role of the media in Africa? How do they work? How do theyinteract with global media? How do they reflect and express local culture?Incorporating both African and internationa… Altro …
Kimani (EDT)/ Middleton, John F. M. (EDT) Njogu:
Media and Identity in Africa - edizione con copertina flessibileISBN: 9780253222015
What is the role of the media in Africa? How do they work? How do theyinteract with global media? How do they reflect and express local culture?Incorporating both African and internationa… Altro …
ISBN: 9780253222015
What is the role of the media in Africa? How do they work? How do theyinteract with global media? How do they reflect and express local culture?Incorporating both African and internationa… Altro …
ISBN: 9780253222015
What is the role of the media in Africa? How do they work? How do theyinteract with global media? How do they reflect and express local culture?Incorporating both African and internationa… Altro …
2010, ISBN: 9780253222015
Softcover, Buch, [PU: Indiana University Press]
Dati bibliografici del miglior libro corrispondente
Autore: | |
Titolo: | |
ISBN: |
Informazioni dettagliate del libro - Media and Identity in Africa
EAN (ISBN-13): 9780253222015
ISBN (ISBN-10): 025322201X
Copertina flessibile
Anno di pubblicazione: 2010
Editore: Indiana University Press
333 Pagine
Peso: 0,635 kg
Lingua: eng/Englisch
Libro nella banca dati dal 2011-09-13T22:21:34+02:00 (Rome)
Pagina di dettaglio ultima modifica in 2022-04-19T14:39:40+02:00 (Rome)
ISBN/EAN: 025322201X
ISBN - Stili di scrittura alternativi:
0-253-22201-X, 978-0-253-22201-5
Stili di scrittura alternativi e concetti di ricerca simili:
Autore del libro : njogu, john middleton
Altri libri che potrebbero essere simili a questo:
Ultimo libro simile:
9780748635214 Media And Identity In Africa (Kimani Njogu)
< Per archiviare...