- 5 Risultati
prezzo più basso: € 2,13, prezzo più alto: € 200,71, prezzo medio: € 103,00
1
Sandberg, B: Managing and Marketing Radical Innovations - Birgitta Sandberg
Ordina
da Orellfuessli.ch
CHF 193,00
(indicativi € 200,71)
Spedizione: € 18,721
OrdinaLink sponsorizzato
Birgitta Sandberg:

Sandberg, B: Managing and Marketing Radical Innovations - copertina rigida, flessible

ISBN: 9780415433075

This book responds to a growing demand in the academic community for a focus on customer-related proactive behaviour in the study of radical innovation development, combining a thorough t… Altro …

Nr. A1002962965. Costi di spedizione:Lieferzeiten außerhalb der Schweiz 3 bis 21 Werktage, , Versandfertig innert 6 - 9 Werktagen, zzgl. Versandkosten. (EUR 18.72)
2
Managing and Marketing Radical Innovations: Marketing New Technology
Ordina
da Indigo.ca
C$ 212,95
(indicativi € 148,56)
OrdinaLink sponsorizzato
Managing and Marketing Radical Innovations: Marketing New Technology - nuovo libro

ISBN: 9780415433075

This book responds to a growing demand in the academic community for a focus on customer-related proactive behaviour in the study of radical innovation development, combining a thorough t… Altro …

new in stock. Costi di spedizione:zzgl. Versandkosten., Costi di spedizione aggiuntivi
3
Managing and Marketing Radical Innovations: Marketing New Technology (Routledge Studies in Innovation, Organization and Technology, Band 8) - Sandberg, Birgitta (Turku School of Economics, Finland)
Ordina
da amazon.de
€ 2,36
Spedizione: € 3,001
OrdinaLink sponsorizzato
Sandberg, Birgitta (Turku School of Economics, Finland):
Managing and Marketing Radical Innovations: Marketing New Technology (Routledge Studies in Innovation, Organization and Technology, Band 8) - copertina rigida, flessible

2008

ISBN: 9780415433075

Taylor & Francis Ltd, Gebundene Ausgabe, Auflage: Illustrated, 288 Seiten, Publiziert: 2008-03-28T00:00:01Z, Produktgruppe: Buch, Hersteller-Nr.: 70 black & white illustrations, 7 black, … Altro …

Gut Costi di spedizione:Auf Lager. Die angegebenen Versandkosten können von den tatsächlichen Kosten abweichen. (EUR 3.00) AnybookLtd
4
Ordina
da Biblio.co.uk
$ 2,44
(indicativi € 2,13)
Spedizione: € 9,601
OrdinaLink sponsorizzato
Birgitta Sandberg:
Managing and Marketing Radical Innovations: Marketing New Technology (Routledge Studies in Innovation, Organizations and Technology) - copertina rigida, flessible

2008, ISBN: 9780415433075

Routledge, 2008. This is an ex-library book and may have the usual library/used-book markings inside.This book has hardback covers. In good all round condition. No dust jacket. Pleas… Altro …

Costi di spedizione: EUR 9.60 Anybook Ltd
5
Managing and Marketing Radical Innovations - Birgitta Sandberg
Ordina
da BookDepository.com
€ 161,24
Spedizione: € 0,001
OrdinaLink sponsorizzato
Birgitta Sandberg:
Managing and Marketing Radical Innovations - copertina rigida, flessible

ISBN: 9780415433075

Hardback, [PU: Taylor & Francis Ltd], Focuses on customer-related proactive behaviour in the study of radical innovation development, combining a thorough theoretical discussion with deta… Altro …

Costi di spedizione:Versandkostenfrei. (EUR 0.00)

1Poiché alcune piattaforme non trasmettono le condizioni di spedizione e queste possono dipendere dal paese di consegna, dal prezzo di acquisto, dal peso e dalle dimensioni dell'articolo, dall'eventuale iscrizione alla piattaforma, dalla consegna diretta da parte della piattaforma o tramite un fornitore terzo (Marketplace), ecc. è possibile che le spese di spedizione indicate da eurolibro non corrispondano a quelle della piattaforma offerente.

Dati bibliografici del miglior libro corrispondente

Dettagli del libro
Managing and Marketing Radical Innovations: Marketing New Technology

This book responds to a growing demand in the academic community for a focus on customer-related proactive behaviour in the study of radical innovation development, combining a thorough theoretical discussion with detailed international case studies considering the role of this proactivity in five firms engaged in the process. Unlike other studies in this area, this book demonstrates that anticipation plays an important role at the idea generation stage and Sandberg introduces a new way of describing a firma (TM)s proactivity as a dynamic pattern. Furthermore, the deeper consideration of customer related proactivity contributes to the study of market orientation, which increasingly focuses on the proactive side.

Informazioni dettagliate del libro - Managing and Marketing Radical Innovations: Marketing New Technology


EAN (ISBN-13): 9780415433075
ISBN (ISBN-10): 041543307X
Copertina rigida
Anno di pubblicazione: 2008
Editore: Taylor & Francis Ltd
288 Pagine
Peso: 0,581 kg
Lingua: eng/Englisch

Libro nella banca dati dal 2008-02-09T17:51:11+01:00 (Rome)
Pagina di dettaglio ultima modifica in 2022-08-22T13:47:43+02:00 (Rome)
ISBN/EAN: 9780415433075

ISBN - Stili di scrittura alternativi:
0-415-43307-X, 978-0-415-43307-5
Stili di scrittura alternativi e concetti di ricerca simili:
Autore del libro : sandberg, birgitta, finland
Titolo del libro: marketing, organization studies, innovation managing, radical technology


< Per archiviare...