- 5 Risultati
prezzo più basso: € 2,62, prezzo più alto: € 115,30, prezzo medio: € 42,79
1
Tourism Behaviour : Travellers' Decisions and Actions - Arch G. Woodside; Roger St George March
Ordina
da Thriftbooks.com
$ 4,69
(indicativi € 3,91)
OrdinaLink sponsorizzato
Arch G. Woodside; Roger St George March:

Tourism Behaviour : Travellers' Decisions and Actions - libri usati

ISBN: 0851990215

How do individuals go about making trade-off's among work, leisure, travel, and personal maintenance(e.g. sleeping) activities? What are the unconscious as well as conscious drivers of th… Altro …

  - used. Costi di spedizione:plus shipping costs., Costi di spedizione aggiuntivi
2
Tourism Behaviour - March, R.; Woodside, A.G.
Ordina
da ebooks.com
$ 100,00
(indicativi € 89,13)
OrdinaLink sponsorizzato

March, R.; Woodside, A.G.:

Tourism Behaviour - nuovo libro

ISBN: 9780851990217

Consumers' planned behavior is often very different to what is actually consumed. Consumer plans can relate to four behaviors: planned and done (deliberate strategies); and unplanned and … Altro …

Costi di spedizione:plus shipping costs., Costi di spedizione aggiuntivi
3
Ordina
da Biblio.co.uk
$ 3,11
(indicativi € 2,62)
Spedizione: € 9,561
OrdinaLink sponsorizzato
R. March:
Tourism Behaviour: Travellers' Decisions and Actions - copertina rigida, flessible

2005

ISBN: 9780851990217

CABI Publishing, 2005. This is an ex-library book and may have the usual library/used-book markings inside.This book has hardback covers. In good all round condition. No dust jacket. … Altro …

Costi di spedizione: EUR 9.56 Anybook Ltd
4
Tourism Behaviour - Roger March; Arch Woodside
Ordina
da lehmanns.de
€ 115,30
Spedizione: € 0,001
OrdinaLink sponsorizzato
Roger March; Arch Woodside:
Tourism Behaviour - copertina rigida, flessible

2005, ISBN: 9780851990217

Travellers' Decisions and Actions, Buch, Hardcover, [PU: CABI Publishing], CABI Publishing, 2005

Costi di spedizione:Versand in 10-15 Tagen. (EUR 0.00)
5
Ordina
da Biblio.co.uk
$ 3,50
(indicativi € 2,97)
Spedizione: € 16,841
OrdinaLink sponsorizzato
Woodside, Arch G., March, Roger St George:
Tourism Behaviour: - libri usati

2005, ISBN: 9780851990217

2005-11-10. VeryGood., 2005-11-10, 0

Costi di spedizione: EUR 16.84 Schwabe Books

1Poiché alcune piattaforme non trasmettono le condizioni di spedizione e queste possono dipendere dal paese di consegna, dal prezzo di acquisto, dal peso e dalle dimensioni dell'articolo, dall'eventuale iscrizione alla piattaforma, dalla consegna diretta da parte della piattaforma o tramite un fornitore terzo (Marketplace), ecc. è possibile che le spese di spedizione indicate da eurolibro non corrispondano a quelle della piattaforma offerente.

Dati bibliografici del miglior libro corrispondente

Dettagli del libro
Tourism Behaviour

Consumers' planned behavior is often very different to what is actually consumed. Consumer plans can relate to four behaviors: planned and done (deliberate strategies); and unplanned and not done (unused strategies). This book examines alternative theories and the empirical testing of trade-offs we make in life among work, travel, and personal maintenance actions and how our plans relate to what we actually do. Tourism Behaviour considers plans and behaviors for tourist spending, length of stay, attractions, destinations, accommodation and activities, and investigates how marketing strategies affect consumer plans. This book provides new theory, empirical studies, and practical insights of significant interest to travel and leisure researchers, destination marketing managers, and advanced students in tourism and consumer behavior.

Informazioni dettagliate del libro - Tourism Behaviour


EAN (ISBN-13): 9780851990217
ISBN (ISBN-10): 0851990215
Copertina rigida
Anno di pubblicazione: 2006
Editore: CABI Publishing
280 Pagine
Peso: 0,776 kg
Lingua: eng/Englisch

Libro nella banca dati dal 2008-01-03T15:07:58+01:00 (Rome)
Pagina di dettaglio ultima modifica in 2021-08-17T11:46:09+02:00 (Rome)
ISBN/EAN: 9780851990217

ISBN - Stili di scrittura alternativi:
0-85199-021-5, 978-0-85199-021-7
Stili di scrittura alternativi e concetti di ricerca simili:
Autore del libro : march, arch, roger wood
Titolo del libro: tourism, decisions decisions decisions


Altri libri che potrebbero essere simili a questo:

Ultimo libro simile:
9781845935870 Tourism Behaviour (Roger March; Arch Woodside)


< Per archiviare...