- 5 Risultati
prezzo più basso: € 39,99, prezzo più alto: € 63,72, prezzo medio: € 54,45
1
Diffusion of innovation theory as a predictor of internet adoption / Analysis of attributes influencing faculty decision / Abdullah Almobarraz / Taschenbuch / Englisch / VDM Verlag Dr. Müller - Almobarraz, Abdullah
Ordina
da booklooker.de
€ 53,49
Spedizione: € 0,001
OrdinaLink sponsorizzato
Almobarraz, Abdullah:

Diffusion of innovation theory as a predictor of internet adoption / Analysis of attributes influencing faculty decision / Abdullah Almobarraz / Taschenbuch / Englisch / VDM Verlag Dr. Müller - edizione con copertina flessibile

ISBN: 9783639173642

[ED: Taschenbuch], [PU: VDM Verlag Dr. Müller], Internet adoption can be considered the late 20thcentury s most important event. In academicenvironments today, Internet applications have … Altro …

Costi di spedizione:Versandkostenfrei, Versand nach Deutschland. (EUR 0.00) Buchbär
2
Diffusion of innovation theory as a predictor of internet adoption : Analysis of attributes influencing faculty decision - Abdullah Almobarraz
Ordina
da AbeBooks.de
€ 56,05
Spedizione: € 0,001
OrdinaLink sponsorizzato

Abdullah Almobarraz:

Diffusion of innovation theory as a predictor of internet adoption : Analysis of attributes influencing faculty decision - edizione con copertina flessibile

2009, ISBN: 3639173643

[EAN: 9783639173642], Neubuch, [PU: VDM Verlag Dr. Müller], nach der Bestellung gedruckt Neuware -Internet adoption can be considered the late 20thcentury s most important event. In acade… Altro …

NEW BOOK. Costi di spedizione:Versandkostenfrei. (EUR 0.00) AHA-BUCH GmbH, Einbeck, Germany [51283250] [Rating: 5 (von 5)]
3
Diffusion of innovation theory as a predictor of internet adoption - Almobarraz, Abdullah
Ordina
da booklooker.de
€ 39,99
Spedizione: € 0,001
OrdinaLink sponsorizzato
Almobarraz, Abdullah:
Diffusion of innovation theory as a predictor of internet adoption - edizione con copertina flessibile

2009

ISBN: 9783639173642

[ED: Softcover], [PU: VDM Verlag Dr. Müller], Internet adoption can be considered the late 20thcentury s most important event. In academicenvironments today, Internet applications have be… Altro …

Costi di spedizione:Geen verzendingskosten. (EUR 0.00) buecher.de GmbH & Co. KG
4
Diffusion of innovation theory as a predictor of internet adoption Abdullah Almobarraz Author
Ordina
da BarnesandNoble.com
€ 63,72
OrdinaLink sponsorizzato
Diffusion of innovation theory as a predictor of internet adoption Abdullah Almobarraz Author - nuovo libro

ISBN: 9783639173642

Internet adoption can be considered the late 20th century's most important event. In academic environments today, Internet applications have been widely implemented in universities and co… Altro …

new in stock. Costi di spedizione:zzgl. Versandkosten., Costi di spedizione aggiuntivi
5
Diffusion of innovation theory as a predictor of internet adoption - Abdullah Almobarraz
Ordina
da Hugendubel.de
€ 58,99
Spedizione: € 0,001
OrdinaLink sponsorizzato
Abdullah Almobarraz:
Diffusion of innovation theory as a predictor of internet adoption - edizione con copertina flessibile

ISBN: 9783639173642

Diffusion of innovation theory as a predictor of internet adoption ab 58.99 € als Taschenbuch: Analysis of attributes influencing faculty decision. Aus dem Bereich: Bücher, Ratgeber, Comp… Altro …

Costi di spedizione:Shipping in 1-2 weeks, , Versandkostenfrei nach Hause oder Express-Lieferung in Ihre Buchhandlung., DE. (EUR 0.00)

1Poiché alcune piattaforme non trasmettono le condizioni di spedizione e queste possono dipendere dal paese di consegna, dal prezzo di acquisto, dal peso e dalle dimensioni dell'articolo, dall'eventuale iscrizione alla piattaforma, dalla consegna diretta da parte della piattaforma o tramite un fornitore terzo (Marketplace), ecc. è possibile che le spese di spedizione indicate da eurolibro non corrispondano a quelle della piattaforma offerente.

Dati bibliografici del miglior libro corrispondente

Dettagli del libro
Diffusion of innovation theory as a predictor of internet adoption Abdullah Almobarraz Author

Internet adoption can be considered the late 20thcentury's most important event. In academicenvironments today, Internet applications have beenwidely implemented in universities and colleges, withprofessors now integrating Internet technology intoclassroom activities. Therefore, this study applieddiffusion of innovations theory to identify thedifferences in demographic characteristics ofInternet adopters and non-adopters among facultymembers at Imam University in Saudi Arabia, toexamine whether faculty members' perceptions of theInternet affected adoption, to determine if theuniversity administration's decisions impacted faultymembers' decisions to adopt the Internet, identifiedfactors motivating faculty members to adopt theInternet, to identify obstacles influencing facultymembers' decisions to use the Internet, anddetermined whether innovation characteristics asperceived by faculty members predicted Internetadoption. Using Rogers' diffusion of innovationtheory, the influence of eight attributes wereexamined regarding Internet adoption among ImamUniversity faculty members.

Informazioni dettagliate del libro - Diffusion of innovation theory as a predictor of internet adoption Abdullah Almobarraz Author


EAN (ISBN-13): 9783639173642
ISBN (ISBN-10): 3639173643
Copertina rigida
Copertina flessibile
Anno di pubblicazione: 2009
Editore: VDM Verlag Core >1
160 Pagine
Peso: 0,253 kg
Lingua: eng/Englisch

Libro nella banca dati dal 2007-07-24T05:39:50+02:00 (Rome)
Pagina di dettaglio ultima modifica in 2024-01-28T09:07:47+01:00 (Rome)
ISBN/EAN: 9783639173642

ISBN - Stili di scrittura alternativi:
3-639-17364-3, 978-3-639-17364-2
Stili di scrittura alternativi e concetti di ricerca simili:
Autore del libro : rogers
Titolo del libro: diffusion innovation, influencing, decision theory


< Per archiviare...