- 5 Risultati
prezzo più basso: € 80,05, prezzo più alto: € 96,78, prezzo medio: € 88,46
1
Public Service Television Policy and National Development in Morocco: Contents, production, and audiences - Zaid, Bouziane
Ordina
da amazon.co.uk
£ 69,00
(indicativi € 80,05)
Spedizione: € 5,201
OrdinaLink sponsorizzato
Zaid, Bouziane:

Public Service Television Policy and National Development in Morocco: Contents, production, and audiences - edizione con copertina flessibile

2010, ISBN: 9783639246940

VDM Verlag Dr. Müller, Paperback, 420 Seiten, Publiziert: 2010-04-08T00:00:01Z, Produktgruppe: Book, 0.61 kg, Media Studies, Communication Studies, Politics, Philosophy & Social Sciences,… Altro …

Costi di spedizione:In stock. Lieferung von Amazon. (EUR 5.20) Amazon.co.uk
2
Ordina
da AbeBooks.de
€ 96,29
Spedizione: € 9,291
OrdinaLink sponsorizzato

Bouziane Zaid:

Public Service Television Policy and National Development in Morocco Contents, production, and audiences - edizione con copertina flessibile

2010, ISBN: 3639246942

[EAN: 9783639246940], Neubuch, [PU: VDM Verlag Dr. Müller], New Book. Delivered from our UK warehouse in 4 to 14 business days. THIS BOOK IS PRINTED ON DEMAND. Established seller since 20… Altro …

NEW BOOK. Costi di spedizione: EUR 9.29 PBShop.store UK, Fairford, GLOS, United Kingdom [190245] [Rating: 5 (von 5)]
3
Ordina
da alibris.co.uk
€ 88,85
OrdinaLink sponsorizzato
Bouziane Zaid:
Public Service Television Policy and National Development in Morocco Contents, Production, and Audiences - edizione con copertina flessibile

2004

ISBN: 9783639246940

Softcover, PLEASE NOTE, WE DO NOT SHIP TO DENMARK. New Book. Shipped from UK in 4 to 14 days. Established seller since 2000. Please note we cannot offer an expedited shipping service from… Altro …

Costi di spedizione:Costi di spedizione aggiuntivi Fairford, GLOS, Paperbackshop International
4
Ordina
da alibris.co.uk
€ 96,78
OrdinaLink sponsorizzato
Zaid, Bouziane:
Public Service Television Policy and National Development in Morocco - edizione con copertina flessibile

2010, ISBN: 9783639246940

Trade paperback, New., Trade paperback (US). Glued binding. 420 p., Saarbrucken, [PU: VDM Verlag]

Costi di spedizione:Costi di spedizione aggiuntivi Uxbridge, MIDDLESEX, Ria Christie Books
5
Ordina
da AbeBooks.de
€ 80,35
Spedizione: € 14,511
OrdinaLink sponsorizzato
Zaid, Bouziane:
Public Service Television Policy and National Development in Morocco - edizione con copertina flessibile

2010, ISBN: 3639246942

[EAN: 9783639246940], Neubuch, [PU: VDM Verlag 2010-04], Books

NEW BOOK. Costi di spedizione: EUR 14.51 Chiron Media, Wallingford, United Kingdom [55661942] [Rating: 5 (von 5)]

1Poiché alcune piattaforme non trasmettono le condizioni di spedizione e queste possono dipendere dal paese di consegna, dal prezzo di acquisto, dal peso e dalle dimensioni dell'articolo, dall'eventuale iscrizione alla piattaforma, dalla consegna diretta da parte della piattaforma o tramite un fornitore terzo (Marketplace), ecc. è possibile che le spese di spedizione indicate da eurolibro non corrispondano a quelle della piattaforma offerente.

Dati bibliografici del miglior libro corrispondente

Dettagli del libro
Public Service Television Policy and National Development in Morocco: Contents, production, and audiences

Like many developing countries, and for many years, Morocco has sought the help of television to disseminate development ideas to its citizens. The Moroccan government has recently given important policy considerations to regulate the use of television and radio airwaves as important outside sources for promoting its development objectives. This study investigates the extent to which the Moroccan public service television meets the challenges of effectively contributing to the development objectives of the nation. It focuses on the two government-owned public service television stations, Al Oula and Soread 2M. Concerning the methodology, the study uses three main areas in critical media studies: content analysis, production analysis, and audience analysis. Addressing these areas helps tackle these research questions from both 'sides' of the screen, examining the issues from the perspectives of both the broadcasters and the audience. In the conclusion, the study offers a list of recommendations for the use of television for development.

Informazioni dettagliate del libro - Public Service Television Policy and National Development in Morocco: Contents, production, and audiences


EAN (ISBN-13): 9783639246940
ISBN (ISBN-10): 3639246942
Copertina rigida
Copertina flessibile
Anno di pubblicazione: 2010
Editore: VDM Verlag Dr. Müller
420 Pagine
Peso: 0,637 kg
Lingua: eng/Englisch

Libro nella banca dati dal 2008-11-12T09:59:40+01:00 (Rome)
Pagina di dettaglio ultima modifica in 2023-08-09T02:15:07+02:00 (Rome)
ISBN/EAN: 9783639246940

ISBN - Stili di scrittura alternativi:
3-639-24694-2, 978-3-639-24694-0
Stili di scrittura alternativi e concetti di ricerca simili:
Titolo del libro: television policy, development policy, audience development, service national


Altri libri che potrebbero essere simili a questo:

Ultimo libro simile:
9781124182704 Public service television policy and national development in Morocco. (Bouziane. Zaid)


< Per archiviare...