- 5 Risultati
prezzo più basso: € 49,00, prezzo più alto: € 72,48, prezzo medio: € 56,06
1
The Consumer Demand for Distilled Water - Vikash Agarwal
Ordina
da booklooker.de
€ 49,00
Spedizione: € 2,001
OrdinaLink sponsorizzato
Vikash Agarwal:

The Consumer Demand for Distilled Water - edizione con copertina flessibile

ISBN: 9783639340419

[ED: Taschenbuch], [PU: VDM Verlag], Neuware - This publication deals with the Canadian bottled water industry, and in particular, if distilled water would be a successful venture in this… Altro …

Costi di spedizione:Versand nach Deutschland. (EUR 2.00) Rheinberg-Buch
2
Agarwal, V: Consumer Demand for Distilled Water - Vikash Agarwal
Ordina
da Orellfuessli.ch
CHF 69,90
(indicativi € 72,48)
Spedizione: € 18,661
OrdinaLink sponsorizzato

Vikash Agarwal:

Agarwal, V: Consumer Demand for Distilled Water - edizione con copertina flessibile

ISBN: 9783639340419

This publication deals with the Canadian bottled water industry, and in particular, if distilled water would be a successful venture in this industry. Distilled water is not a new product… Altro …

Nr. A1017481919. Costi di spedizione:Lieferzeiten außerhalb der Schweiz 3 bis 21 Werktage, , in stock, zzgl. Versandkosten. (EUR 18.66)
3
The Consumer Demand for Distilled Water - Agarwal, Vikash
Ordina
da booklooker.de
€ 49,00
Spedizione: € 0,001
OrdinaLink sponsorizzato
Agarwal, Vikash:
The Consumer Demand for Distilled Water - edizione con copertina flessibile

2011

ISBN: 9783639340419

[ED: Softcover], [PU: VDM Verlag Dr. Müller], This publication deals with the Canadian bottled water industry, and in particular, if distilled water would be a successful venture in this … Altro …

Costi di spedizione:Versandkostenfrei, Versand nach Deutschland. (EUR 0.00) buecher.de GmbH & Co. KG
4
Agarwal, V: Consumer Demand for Distilled Water - Vikash Agarwal
Ordina
da Orellfuessli.ch
CHF 66,90
(indicativi € 60,83)
Spedizione: € 16,371
OrdinaLink sponsorizzato
Vikash Agarwal:
Agarwal, V: Consumer Demand for Distilled Water - edizione con copertina flessibile

2011, ISBN: 9783639340419

This publication deals with the Canadian bottled water industry, and in particular, if distilled water would be a successful venture in this industry. Distilled water is not a new product… Altro …

Nr. 28720246. Costi di spedizione:, Versandfertig innert 3 - 5 Werktagen, zzgl. Versandkosten, Lieferzeiten außerhalb der Schweiz 3 bis 21 Werktage. (EUR 16.37)
5
Agarwal, V: Consumer Demand for Distilled Water
Ordina
da Thalia.de
€ 49,00
Spedizione: € 0,001
OrdinaLink sponsorizzato
Agarwal, V: Consumer Demand for Distilled Water - nuovo libro

ISBN: 9783639340419

This publication deals with the Canadian bottled water industry, and in particular, if distilled water would be a successful venture in this industry. Distilled water is not a new product… Altro …

Nr. A1017481919. Costi di spedizione:, , DE. (EUR 0.00)

1Poiché alcune piattaforme non trasmettono le condizioni di spedizione e queste possono dipendere dal paese di consegna, dal prezzo di acquisto, dal peso e dalle dimensioni dell'articolo, dall'eventuale iscrizione alla piattaforma, dalla consegna diretta da parte della piattaforma o tramite un fornitore terzo (Marketplace), ecc. è possibile che le spese di spedizione indicate da eurolibro non corrispondano a quelle della piattaforma offerente.

Dati bibliografici del miglior libro corrispondente

Dettagli del libro
The Consumer Demand for Distilled Water

This publication deals with the Canadian bottled water industry, and in particular, if distilled water would be a successful venture in this industry. Distilled water is not a new product, but it has never been introduced into the Canadian mass market.The importance of water for humans has never been questioned, however, the need for bottled water has been scrutinized. Some experts claim that tap water is just as safe to drink as bottled water, and the perceived safety of bottled water is all consumer perception. Unquestionably, consumers have embraced bottled water, and there are no signs that this consumption will decrease any time soon. However, what if there was mass marketed water which was different from the rest. How would consumers react? Through primary and secondary research methods, and extensive research, this publication aims to find this out. This analysis should be useful for anyone interested in learning more about or investing in the bottled water industry.

Informazioni dettagliate del libro - The Consumer Demand for Distilled Water


EAN (ISBN-13): 9783639340419
ISBN (ISBN-10): 3639340418
Copertina rigida
Copertina flessibile
Anno di pubblicazione: 2011
Editore: VDM Verlag

Libro nella banca dati dal 2008-11-12T08:57:14+01:00 (Rome)
Pagina di dettaglio ultima modifica in 2024-02-18T01:50:48+01:00 (Rome)
ISBN/EAN: 9783639340419

ISBN - Stili di scrittura alternativi:
3-639-34041-8, 978-3-639-34041-9
Stili di scrittura alternativi e concetti di ricerca simili:
Autore del libro : agarwal
Titolo del libro: ready


< Per archiviare...